Întrebări frecvente

Mai jos aveți cel mai des întâlnite întrebări ale clienților noștri. Dacă aveți alte nelămuriri vă rugăm să apelați cu încredere serviciul Suport Clienți on-line sau telefonic. Un operator va soluționa întrebările și solicitările dumneavoastră în cel mai scurt timp.

Cum acționez în cazul în care nu primesc un e-mail de confirmare?

În cazul în care nu primiți email-ul de confirmare, vă rugăm să ne contactați telefonic la +40 761 613 548 sau via e-mail: rentautomas@gmail.com

Care sunt documentele necesare pentru a închiria un autoturism din flota AUTOMAS?

Pentru a inchiria un autoturism de la AUTOMAS aveți nevoie de actul de identitate CI/BI sau pașaport și permisul de conducere. Copiile sau fotografiile documentelor se vor trimite via e-mail, în vederea validării eligibilității șoferului și de asemenea se vor prezenta în original agentului AUTOMAS în momentul livrării autoturismului.

Cum trebuie să procedez în cazul în care sunt implicat într-un accident sau autoturismul prezintă o defecțiune mecanică?

Dacă întâmpinați orice problemă tehnică/mecanică cu autoturismul sau ați fost implicat într-un accident vă rugăm să ne contactați imediat telefonic la numărul +40761 613 548. În cazul în care sunteți implicat într-un accident ce implică răniri de persoane este necesar să notificați și organele de poliție sunând la numărul unic de urgență 112. Recomandarea noastră este să vă păstrați calmul pe parcursul desfășurării acțiunilor de soluționare a situațiilor întâmpinate, vă garantăm că echipa noastră vă va fi alături.

Unde pot intra în posesia autoturismului și de asemenea, unde trebuie să îl returnez?

Autoturismul se poate livra și returna în punctele de lucru AUTOMAS din orasul în care ați făcut solicitarea sau se poate livra la orice adresă indicată de dumneavoastră, pe teritoriul României. Pentru livrarea sau returnarea în altă locație în afară de locatiile AUTOMAS, se va percepe o taxă extra care se va comunica în momentul efectuării rezervării autoturismului.

Cum trebuie să procedez dacă doresc modificarea perioadei de închiriere?

Pentru a extinde sau a reduce perioada de închiriere a autoturismului vă rugăm să ne comunicați telefonic la +40761 613 548 sau via e-mail la rentautomas@gmail.com, noua perioadă contractuală dorită cu cel puțin 24 de ore anterior expirării perioadei de închiriere agreată inițial. Veți primi răspuns la solicitarea dvs. în cel mai scurt timp posibil.

Cum anulez rezervarea unui autoturism?

Pentru a anula o rezervare trebuie să ne contactați telefonic la +40761 613 548 sau via e-mail: rentautomas@gmail.com

Pretul afisat este pretul final pe care îl voi plăti sau mai există și alte taxe?

Prețul afișat este prețul final pe care îl veți plăti și include: 400 km limită zilnică, asigurări, taxă de drum, serviciu dedicat Suport Clienti online si telefonic.

Pentru șofer adițional se achită tarif suplimentar?

Aveți posibilitatea să optați pentru soferi adiționali cu un cost de procesare de 10 euro / șofer / închiriere. Este necesar să ne furnizați documentele de identitate CI/BI sau pașaport și permisul de conducere pentru fiecare șofer suplimentar.

În cazul în care depășesc termenul de returnare agreat în contract al autoturismului ce se întamplă?

O zi de închiriere este cuantificată în 24 de ore. Pentru întârzierea returnării autoturismului cu până la două ore nu se percepe nicio taxă suplimentară, însă pentru întârzierea cu peste două ore se va taxa o zi în plus de închiriere, conform tarifului contractual agreat.

Unde pot circula cu autoturismul închiriat?

Puteți circula atât pe teritoriul României, cât și pe teritoriul Uniunii Europene sau în afara lui cu acordul scris al AUTOMAS. Vă rugăm să aveți în vedere că pentru ieșirea din țară cu autoturismul închiriat este necesar să aveți acordul AUTOMAS în scris, respectiv procura și asigurările necesare, si să solicitați aceste documente cu cel puțin 5 zile lucrătoare înainte de ieșirea din țară.

Ce reprezintă depozitul de securitate / garanția? Cum se percepe acest cost și în ce condiții se reține?

Depozitul de securitate este o garanție în bani percepută pentru autoturismul închiriat. Acesta poate varia între 200 Euro și 1500 Euro, în funcție de modelul închiriat. Garanția se blochează pe cardul dumneavoastră în momentul livrării autoturismului și se deblochează la sfârșitul perioadei de închiriere. Depozitul de securitate se reține parțial sau total doar în cazul în care ați fost implicat într-un accident și avarierea autoturismului se datorează din cauze proprii. 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *